08.03.2012 - torsdag

jag bara älskar mina tråkiga rubriker när jag har brist på fantasi.
wellwell, igår efter skolan åkte jag hem till mattias, kände bara att jag inte ville sova ensam inatt.
satt inne på monsterhigh med hans lillesyster halva kvällen, fan grym hemsida, det är liksom som habbo hotel, fast inte riktigt, det är dock bara flickor och pojkar på 7- 12 bast där typ lol.
nejmen sen så blev det serier till sent eftersom att vi inte kunde sova, och därför försov jag mig lite imorse.
tycker synd om mattie som gick upp runt 6 för att jobba, fyfarao alltså!
äsch, nu sitter jag iallafall i skolan och håller på massa i photoshop, väldigt tråkig uppgift dock.
menmen, snart är det lunch, och snart är nog denna skoldag över.

och nu fick det bli en gammal arkivbild ifrån i somras, bara för att jag tyckte den var fin och ja, somrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0