04.03.2012 - staden

Nicklas fucking andreasson om 02.03.2012 - bubbelgum:

eyy!!!! Oooskön... han är inte en hund ?

svar: inga sura miner nicke för du vet att jag tar dig på plats!


hej iallafall, jag kom upp halv 11 idag ungefär, och det känns fan bra.
gick och la mig och sov igår istället, antar att jag inte hade några krafter att ta mig ut för.
men att sova funkar ju alltid, speciellt efter att ha delat en madrass på golvet i en vecka med en person som försökte ta all plats.... ja jag pratar om dig mattie!
haha varje morgon fick man klagomål över att man hade sparkat bort honom, och jag erkänner väl det då.
nog om det, ska ta mig in till stan med mamma och umgås lite med henne.
var sjukt länge sen jag gick runt inne i stan också, stockholms stad då, ingen liten gångväg som stan.
borde klä på mig nu så vi hörs senare!
några bilder ifrån stugan i bildbrist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0