03.03.2012 - borta bra men hemma bäst

eller hur var det man sa? nej ska jag vara ärlig saknar jag redan tillbaka.
fast det är då skönt att vara hemma med sin familj lite, men det var fan underbart att få komma bort.
iallafall, imorse vaknade jag upp och mådde inte alls bra, var ganska dumt att dricka några timmar innan man ska åka bil och tåg i flera timmar.
fast jag somnade nästan direkt i bilen och när jag vaknade sen igen så mådde jag asbra.
så så farligt var det ju inte.
iallafall så släppte tåget av mattias i södertälje syd och mig i stockholm, där min kära saknade moder mötte upp mig.
just nu så är jag så otroligt trött, men jag är ändå sugen på att göra något.
men man får väl se hur allt går till väga, så later alligator!

en pussbild till stjärnorna som jag mirakelt nog fick mattias att gå med på

det är sjukt att man redan saknar en person, när man har spenderat varenda sekund med honom i en veckas tid.


Kommentarer
Postat av: veronica

helt jävla underbar bild shiit!hur gör du för att kunna fånga stjärnhimlen så bra?!

2012-03-06 @ 15:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0