02.03.2012 - fredag

godmorgon! klockan är strax efter tolv och vi tröck precis i oss massa med makaroner och köttfärssås, och jag är nu sådär äckligt mätt som vanligt.
igår kväll när jag och mattias la oss på loften så kändes det som att huset skulle flyga iväg.
ja, det är någon typ av storm här uppe, och jag är super rädd för stormar, så då hade man ju en ursäkt till att få spendera sin tid i hans famn hela natten, mohaha.
nejmen, det är fortfarande strålande sol men jag har ingen aning om hur kallt eller varmt det är där ute.
men vi drar nog på oss skidorna snart och åker ut i backarna nu den sista dagen.
det sved att skriva dom där orden må jag säga, så vi hörs senare istället tycker jag!

bubbsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0