02.03.2012 - bubbelgum

var nydligen nere och fikade i byn men min lilla hund, mattias menar jag då.
kallar honom så för att han ser ut som en liten gullig hund ibland, hehe.
det blev iallafall blåbärspaj och varm choklad för oss båda två där till solen som glimtade fram bland bergstoppen.
efter ett litet tag gick vi och spelade fotbollspel, ni vet såntdär bordfotobollsspel.
och jag kan faktiskt stolt säga att jag äntligen vann!
sen fick vi med oss lite barngodis hem så nu sitter jag är med mitt rosa bubbelgum och lever.
snart ska vi åka och lämna skidorna och dra och äta pizza, barnpizza för min del då...

min finaste (hund) pojke

Kommentarer
Postat av: Nicklas fucking andreasson

eyy!!!! Oooskön... han är inte en hund ?

2012-03-03 @ 20:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0