30.06.2012 - snart vuxen

hejdär, just nu sitter jag i min säng med sandra och ska antagligen när som helst gå upp och sätta oss på baksidan den sista stunden.
gästerna kommer nämnligen hit om cirkus trettio minuter, så då blir det av att fira lite innan jag äntligen blir arton om bara några få timmar.
så ontroligt jävla skönt måste jag ju bara få säga!
hade även en väldigt mysig kväll igår med mina släktingar och nära, så bilder där ifrån får komma upp imorgon eller så, nu måste jag nog röra på mig, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: madde

Vart har du köpt linnet? :3

Älskar dina bilder förresten.. känner mig som en stalker som kollar bloggen varje dag hahaha

Svar: fick det i födelsedagspresent av min syster, tror hon beställde det från nelly.com :) hihi åh vad kul, glad jag blir :)
Jennie Hallström

2012-06-30 @ 20:28:38
URL: http://www.supermadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0