28.06.2012 - mot staden

okej, börjar med att svara dig som frågade vart kläderna i inlägget under var köpta.
trodde faktiskt inte folk var så insatta i det så ska tänka på att skriva det nästa gång kanske.
menmen, både kjolen och linnet är köpta förra sommaren, kjolen från cubus och linnet från bikbok :)
okej, när som helst ska jag iväg in till tcentralen för att möta upp min syster som kommer hit för att fira min födelsedag, och det uppskattas väldigt mycket!
och för att tala om något annat så uppdaterade jag min weheartit för första gången på jätte länge,och jag har fått en massa hearts på några bilder på hur kort tid som helst.
och jag måste bara säga att det gör en ganska glad, för då får man ju iallafall respons på sina bilder, vilket man inte får så mycket här på bloggen.
nu blev det en jävlans bok här, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0