07.06.2012 - torsdag

sitter och chillar i soffan med dessa två filurer, en hungrig mattias, och en nyklippt emilia.
natten spenderades hemma hos linda och vi kollade på film och gosade väl mest, och imorse kom mattias pappa och hämtade oss nu när han är här på besök från göteborg under mattias student.
är faktiskt ganska så hypad över imorgon, det kommer nog bli asbra alltihoppa, dock kan jag ju inte följa med dom ut sen på kvällen men jag kan nog lova att jag kommer ha minst lika kul här hemma med hans släkt till partyprissor.
får absolut ingen sovmorgon imorgon heller eftersom att jag ska upp alldeles för tidigt för att ta mig ut och fota porträtt på mattias och hans kompis/kompisar.
äschäsch, återkommer väl någon dag med massa bilder från denna student så kanske är det då vi hörs.
och sen så mest för att jag inte är så duktig på att lägga upp bilder eller skriva på senaste så är det ju för att min kamera har gått sönder halvt på något sätt.
ibland vill kameran liksom inte läsa av mitt minneskort, och ibland vill den, så jag vågar aldrig ta ut minneskortet för att lägga in bilderna i datan för då kanske inte kameran vill läsa av kortet sen och så vidare.
men när den har varit på lagning blir det nog ändring på det ska ni se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0