06.06.2012 - sunday

ja, som ni såg på inlägget under spenderades min som så många andras kväll hemma hos natta där det firades hennes artonårsdag!
jag skulle vara lite av hennes mingelfotograf och det kan jag faktiskt lova er att jag var.
till en början hatade nog alla mig, fast sen tror jag att jag och kameran fångade allas hjärtan tillslut.
det var ju även neontema, och dom där lysrören var överallt må jag säga, även över hela min tröja då felicia tog sönder sin och ville leka konstnär.
äschäsch, det var en sjukt värd kväll iallafall, bästa nattis.
nu är det somsagt söndag och nu måste jag börja fixa mig och åka vidare till södertälje, eftersom att imorgon skas det upp tidigt för att åka till tandläkaren och rotfylla min framtand, är verkligen jätte rädd helt seriöst.
jaja, moshmosh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0