Fredag den trettonde

bortsett från denna gulliga bild på mattias lillasyster så har det ju faktiskt varit fredag den trettonde, och jag som trodde att jag klarat mig från alla hemskheter, vilket jag inte brukar.
första jobbdagen avklarad, gick bra, allt har bara rullat på helt enkelt, tills min sablars mobil ville börja krångla.
det började väl med att den var otroligt seg, och tillslut försvann min service och mobila nätverket och efter en kötid hos tele2 kundtjänst och lite babbel så visade det sig att det inte finns något han kunde göra.
antingen var det fel på min mobil, eller simkort, så nu får jag klara mig utan mobil tills ett nytt simkort kommer, vilket är på typ onsdag eller något.
jag är så arg, arg, arg, arg, hur ska jag klara mig utan mobil, det är ju sånt man inte kan liksom.
nej jag är så otroligt arg och kommer seriöst gå och gräva ner mig själv under täcket vilken sekund som helst och hoppas på att jag somnar i all evighet.

Kommentarer
Postat av: Jessika

Vart jobbar du? :)

Svar: som personlig assistent i farsta :)
Jennie Hallström

2012-07-14 @ 17:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0