29.07.2012

så vi hörs igen efter inte allt för långt mellanrum, men ni, nu har spenderat lite tid åt att redigera lite, så tänkte göra tidsinställda inlägg så att det kommer upp lite bilder då och då, framförallt så att jag slipper tänkte så mycket på hur det går för min stackars blogg nu för tiden.
man märker ju hur det faktiskt sjunker i statistiken när man inte uppdaterat på så länge som jag inte gjort så ska försöka ta igen det som jag gått miste om, ja, något sånt. 
men, det verkar som att det blir yttligare en vecka till här ute, eller kanske sisådär tills på fredag, så förhoppningsvis har jag hunnit uppdaterat på riktigt tills dess också. 
provade ju faktiskt ett tidsinställt inlägg inatt för första gången under alla mina fyra, fem bloggår, och det funkade ganska gallant verkar det som. 
nog om det, som sagt så kommer det att dyka upp några få inlägg här i dagarna, så vi hörs gör vi ju iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0