20.07.2012

jag har varit lite ifrån datorer de senaste två dagarna, just för att jag har spenderat dessa två dagar ute på nicklas landställe med en gott folk.
den första kvällen bestod av en drös alkohol, ölspel, dansande, köttätande, badande, vurpor och fint umgänge helt enkelt.
dagen efter gästades vi sex av linda och jacob då det mest handlade om monopol, med andra ord, dåliga förlorare (ta åt dig victor), mat, gräva mask, fiska och så vidare.
får ju inte glömma jacobs stora hund skipper som var med oss där ute, man kan ju säga att jag hittade en ny bästavän iallafall.
menmen, idag har jag varit rätt så slut efter allt de senaste dagarna har bjudit på, varesig det är alla insekter eller mina sönderkliande ögon som bokstavligen har skavsår runt om sig efter ett jävlans kliande, så nu är det lugna puckar som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0