01.07.2012 - nu har arton år gått.

ja, jag kan ju börja med att tala om för er hur jag mår just nu, vilket inte är bra alls.
har vinglat runt som ett spöke hela morgonen, ja, jag är med rätt ord väldigt bakfull alltså.
vi höll på från sju på kvällen tills fyra på morgonen då man äntligen fick gå och lägga sig efter ett miljontals shottar tequila, charader, skratt, presenter, vodka, tårta, mat och en fet jävla dildo.
sara tog nämnligen med sig stora, svarta och ådriga sven hit på besök, uscha.
eftersom att vi inte heller hade någon citron hemma så använde vi nog allt vi kunde hitta i mitt kök, sirap, aromat, flingor och lite allt möjligt.
kvällen blev iallafall väldigt lyckad och jag har väldigt underbara vänner!
bjussar på en bild nu som får stå för hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0