30.01.2012 - blabla

sitter och väntar spänt på att mamma ska komma hem.
hon skulle nämligen göra egna hamburgare idag, och det är bland det bästa jag vet.
älskar hemmagjorda hamburgare, med annanas såklart.
fick prova annanas på en hamburgare för typ ett år sen och har varit fast sen dess.
bland det godaste jag vet med hemmagjorde annanashamburgare.
och det bara kurrar i magen, ska äta hundra stycken.
förövrigt så... eh har ingen aning.
det här inlägget var ganska onödigt hehe, behövde bara sysselsätta mig med något så tiden gick snabbare!
bara för det kan man väl lägga in en helt opassande bild också?

snart blir det att färga ljusbrunt igen som typ varenda sommar, saknar att känna mig ljus, och brun...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0