27.01.2012 - NU ÄR DET FREDAG!

hej allesammans, är ganska så glad idag, även fast jag var dålig och försov mig så mycket att jag missade skolan.
men vad gör det om 1000 år.
nu är det helg, åh det känns så himla underbart.
dock blev det ändrade planer.
idag ska jag hem till natta som jag inte har träffat på jätte länge!
saknar den lilla borkan.
anyways så har hon en av sina kända partysar idag, dom som blir sådär legendariska.
haha, dock är det ju inte sommar nu som det var senaste gången, så då undrar man ju vad killarna kommer göra istället för att klä av sig nakna och hoppa in i hennes sjö.
kanske tar dom deras inomhuspool?
haha ja som ni förstår så har natta ett sådant där sjukt hus med bio, pooler och allt möjligt, helt sick.
det roligaste är att dom ungefär blir som sånna där typiska collegefilmernas fester.
menmen, ska möta upp malle senare och sedan åker vi dit med massor.
det ligger ganska långt bort, enda borta i värmdö så det blir en bit att åka!
wellwell, ska vänta tills matte slutar så jag kan vara med honom lite innan.
fast vi ses ju imorgon eftersom vi ska ha parmiddagen imorgon istället hoho.
jaja vi hörs kanske inte mer idag, men det återstår väl helt enkelt att se!
puss på er.
glad eller något sådant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0