23.01.2012 - kvällsprommenad

ja, när dom gymmade så drog jag ut på en promenad.
lite sådär långsökt kanske, men väldigt normalt för en sådan som mig faktiskt!
menmen, sen kände jag mig jätte sugen på annanas så drog ner till coop.
blev massa annanas och bonaqua päron, världens bästa dricka förövrigt.
sen gick jag till sydpolen och väntade på dom i kanske tio min.
satt där och öppnade en burk annanas, kände mig otroligt dum, varför vet jag dock inte...
sen gick vi hem i den underbart fina nedfallande snön och aa nu sitter man här.
fick en ganska fullpackad vecka nu från absolut ingenstans, på en dag.
på onsdag efter skolan ska jag och matte ta med hans lillasyter på en liten utflykt, åka skirdskor hehe.
sen på torsdag så blir det av att sova här också för då ska jag vara barnvakt åt henne på kvällen.
mysmys, och sedan på fredag så ska vi på pardejt med nille och hans tjej sandra.
och sen på lördag så blir det nog av att vara hos nille igend lite mer folk.
ja, klagar gör jag absolut inte, det här kommer nog att bli asbra faktiskt!
jaja, nog om mig, här får ni några bilder istället.
underbart väder!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: åh tack vad söt du är <3

2012-01-23 @ 22:46:27
URL: http://stopteasingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0