20.01.2012 - godmorgon

ja nu sitter jag här och äter några mackor till ett glas cola.
haha standard, vad skulle jag göra utan colan!
wellwell, ska ta bussen om 45 min och jag är redan klar, lyckades somna med mitt smink så jag behöver ju inte göra nytt precis, värt.
slutar somsagt 20 över tolv idag och sedan vid två ska jag mötta bobbi på torget som vanligt.
och sedan åker vi hem till mig, mohaha.
nejmen, han kommer få vara ensam lite här också, eftersom att tosse har sin tjejmiddag.
så där kommer jag spendera lite av min kväll också!
sjukt att alla runt omkring en ska vara 18, dom gör det ju bara jobbigare!
aja, nu ska jag fortsätta äta mackorna och vänta på att klockan ska ticka iväg.
vi hörs senare!

bild från i höstas


Kommentarer
Postat av: SARA'S HEMLIGHETER

Hej! Nu kör jag igång en tävling på min blogg, helgens bloggtips heter den & på söndag väljer jag ut hela FEM vinnare. Så ta chansen du också att bli länkad inför mina 1000-2000 besökare! :)



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/january/helgens-bloggtips-andra-kommentarer-hanvisa.html#comment

2012-01-20 @ 07:49:46
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0