19.01.2012 - sommarminnen

åh, kollade igenom en jätte gammal mapp, typ 2 år gammal, och åh säger jag bara!
hittade fyra bilder från en jätte mysig dag, fast bara tre får vara med hehe.
det var iallafall en jätte tidig morgon, morgonen till dagen då jag fyllde 16 år, så himla fint.
spenderade hela natten ute med emma och linnea och sedan drog vi till badudden och satt på klippan enda tills solen bestämde sig för att komma upp.
älskar att badudden är typ 5 min ifrån mig, spenderar fan minst halva sommarloven där.
varje gång jag inte kunde sova så drog jag ner och satte mig där, har ju sagt förut att soluppgångar är det absolut bästa jag vet.
wellwell, nog snackat, tänkte bjuda på tre bilderna som jag hittade gömda, minns det som om det vore igår!

ledsen för dålig bildkvalite hehe men hur underbart är inte detta?


Kommentarer
Postat av: sara

ååååh, mysiga bilder

2012-01-19 @ 16:52:29
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0