19.01.2012 - sho

nu sitter jag och oliver vid datorerna inne i salen och aa, han spelar poker och jag, bloggar? :PP
haha nejmen vi har 30 min kvar på rasten, nicenice.
håller på att skriva en sista rad på sammanfattninguppgiften, och sedan är jag klar med grafisk form A kursen.
känns skönt att få det gjort så hon kan ta bort mitt sablars ig!
har så jävla lätt att komma iväg till skolan nu för tiden, eftersom jag vaknar av mig själv typ.. 5?
haha det är illa, men det är skönt att somna tidigt och vakna av sig själv tidigt.
dock vaknade jag först 3 inatt, sedan 5, och sedan 6.
menmen, då slipper man ju lungt stressa iallafall haha!
menmen, nu ska jag fortsätta digga till musiken osv, vi hörs senare ska ni se!

två gamla bilder på camilla, btw så har dom fått över 200 tusen views på youtube på en dag, ballt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0