17.01.2012 - tisdag

ja, hej igen osv.
kom hem vid kvart i sju, sjukt alltså, menmen skolan är ett sjukt jävla ställe, eller helvete med finare ord.
klockan är halv åtta och mina ögon är så otroligt tunga.
det är det jobbiga med det här, att vända på dygnet menar jag då.
jag menar, jag somnade tio igår, och vaknade klockan fem, så otroligt stört.
egentligen skulle jag upp halv nio liksom, men det gick ju åt helvete!
ska upp och äta lite föda nu och sedan göra klart uppgiften vi gjorde på webbdesignen.
hann ju inte klart med min egna hemsida så ska fortsätta nu, tror jag hehe.
vet fan inte om jag orkar känner jag nu, vill bara sova!
well, måste vänta till senast halv tio iallafall, så två timmar kvar bara, bara, verkligen!
nej nu ska jag nog upp och äta det mamma har ställt fram på bordet.
vi hörs antingen senare eller imorgon ska ni se!

tjo


Kommentarer
Postat av: sofia

så himla fin

2012-01-17 @ 20:41:09
URL: http://stopteasingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0