16.01.2012 - måndag

kom precis hem ifrån skolan, känns så friskt att vara ute nu när det är så vitt ute.
imorse när jag och matte skulle till skolan var det så otroligt fin snö som föll ner, så blev tvungen att terra honom lite med kameran, hehe.
nejmen, vi fick skjuts till skolan av bästa nille, han är så underbar den där killen faktiskt!
wellwell, tröck precis i mig två mackor, är fan hungrig hela tiden atm.
kan äta exakt hela tiden, fattar inte varför.
det blir ingen beach 2012 för mig kan jag ju lova :PPPp
haha äsch, ska fixa lite med bilder nu och så, känns som jag har massa tid idag.
dock så kommer jag väl bli trött vid typ fem, det är lite jobbigt faktiskt!
aja, hörs senare!

hihi sötipöti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0