14.01.2012 - söndag

hej på er!
fick precis ett argt meddelande på faecbook av kära johanna.
det stod i princip ''blogga or die'', tog henne på orden och sprang till datorn...
nu sitter jag och mattias i hans säng och slår varandra, eller han slår mig, jätte elak!
igår så ''chillade'' vi engligt mattias, nejmen vi gjorde väl inte så mycket förens på kvällen.
då vi inte gjorde så mycket heller haha, förutom att vi var hos hans kompis tills jag drog hem och sov i dom två timmar dom drog ut på krogen, lite sisådär va.
och idag har vi varit nere på ''stan'' och köpt en jävla massa annanas och fruktcocktail och feferonis och massa julmust och aa jag vettefan vad.
vi kände oss sugna på det mest konstigaste och aa, så blev det.
anyways så såg vi nyss på filmen 50/50, den var jävligt bra, sådär sorglig och komisk på samma gång,
allt i ett helt enkelt!
ne nu har jag inte så mycket mer att skriva faktiskt, nu ska vi kolla på en ny film osv, så hejdå :)))
pussipusspusspussspusususus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0