12.01.2012 - media kommunikationen

Anonym om 12.01.2012 - old stuff and stuff:
vart har du köpt det svarta nattduksbordet? :)

svar: vet inte om det här frågan var seriös eller inte men kan väl iallafall säga att den har funnits i min familj i flera hundra år, okej kanske inte så mycket.
men sedan kanske 20 år tillbaka, vi målade båda två svarta för några år sedan och en fick bli min kompis!


wellwell, nu sitter jag på MK lektionen och gör inget, slickar på en klubba är väl det mesta må jag tro.
slutar om 2 timmar, det är väl tummen upp sidan.
igår lyckades jag faktiskt somna till min matkoma och min orotablett, gick oerhört bra.
ska börja ta en sådan tablett nu varje kväll eftersom att min provning på den igår gick bra, dock har mina ögonlock varit riktigt tunga och sega idag.
nu blev det ett sånt där /care inlägg igen, men återigen har jag inget bättre för mig.
vi hörs väl när jag kommer hem igen istället, so long!

sessy som ingen annan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0