11.01.2012 - school

nu sitter jag på mediakommunikation lektionen.
så otroligt tråkigt ämne, fy, saknar foto b som in i helvete!
wellwell, vi håller på att gör layouts till tidningsartiklar, inte det roligaste i världen liksom...
är iallafall stolt över att jag kom upp till skolan, fast har ett helvete att hålla ögonen öppna, blä.
varit påväg att somna hela morgonen, men hade precis lunch så nu finns det lite nya krafter där inne!
när jag kommer hem ska jag kolla på dom 3 muppiga filmer jag ladda ner för några dagar sen.
berättar sen, haha ni kommer tycka att jag är tvär töntig...
men det bryr jag mig inte om hihi, aja har väl inget mer att skriva, bara att jag hoppas att jag kan sova inatt!
vi hörs nog senare, puss på er!

bjussar på en gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0