11.01.2012 - 03:30

hej på er!
ja klockan är snart halv 4 på morgonen och jag är fortfarande vaken.
inte sovit någonting på dom 3 senaste nätterna, inget alls!
så igår var jag vaken hela natten och mådde jätte illa, så undebar som matte är var han uppe med mig från 3 till 6 då han skulle upp, haha förstör hans liv alltså.
ne men han drog till jobbet vid halv 7 och jag skulle upp 8.
lyckades somna halv 8 och tyvärr kom jag inte upp till första skoldagen.
lite synd att det började så, men jag mår fan inte bra just nu, har spyan uppe i halsen hela tiden.
menmen, mötte mattias mimmie och jakob nere på stan sen vid 4 när han slutade jobbet.
vi satt och fikade i ett bra tag och prata om massa konstiga saker.
allt ifrån helt otroligt desperata brudar som inte har någon respekt alls :))))) till.... vad var det vi sa? bodybuilderpussys? haha usch!
wellwell, nu ligger mattias fastklämd med både ben armar och huvud runt om mig.
ligger och pillar han i näsan, haha han får världens panik!
nehene, nu ville han inte klarmra sig fast vid mig längre... stick då!
btw så har vi 2 månader idag, tiden går då snabbt!
börjar 9 idag, typ 5 timmar kvar, underbart..
aja kanske ska sluta innan det blir allt för ointressant.
nu ska jag fortsätta pilla på min man och vara trött på livet! pusshej
och en gammal bild som fanns i arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0