08.01.2012 - söndag osvosvosvosvosv

okej, nu sitter jag i mattes säng och mår så jävla illa.
haft en sjuk bakfylla idag, har inte varit kul alls!
igår så drog vi ju hem till marie och firade henne, och aa slutade med att alla blev lite fulla haha.
vuxna är ju bara för älskvärda när dom är fulla alltså haha!
sen åkkte jag stefan och sanna till stefans kompis efter och aa, drack mer.
släpade mig hem 7 8 på morgonen och vinglade nog ganska rejält kan jag tro!
aja har iallafall varit hos mattias idag och , inte så mycket mer.
vi trodde att det var skola imorgon men så var det ju inte.
fick en mening med livet igen känner jag!
jaja nu har jag inget mer att skriva, later!
gammal bild ifrån akrivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0