05.01.2012 - nyår i bilder

ledsen igen för att jag inte lagt in något.
nu är det tjugo min kvar på den 5e så lägger in bilderna ifrån nyår först och gör ett inlägg efter
anyways så spenderades nyår först hos mallisch där vi hade tjejmiddag och förkröka och sedan drog vi till nacka och umgicks med gamla gänget.. haha
nejmen vi firade nyår med dom för två år sen också, så det var kul att göra det igen.
vid 3 4 åkte vi till gullmars och nattkäka.
bästa jag gjort på länge, det var verkligen njutning på hög nivå!
menmen, istället för att ta bussen mot skogås så mötte jag upp mattias istället.
vi drog till åhman och var där lite på morgonen.
zäta hade deckat på soffan så jag försökte väcka honom, kanske inte på det bästa sättet.
ställde mig över och lekte med håret i hans ansikte, slutade med att jag fick en höger...
hahah var värt iallafall.
men vi fick inte upp honom så jag och matte drog hem till honom själva och somnade kanske 8.
riktigt bra start på det nya året när man får vakna upp bredvid sin bobbo.
aja, det var nyår.
 
bosse & linnex
Trackback
RSS 2.0