29.02.2012 - fotboll, obviously.

tjena! nu sitter vi nog som så många andra i sverige och kollar på fotboll då.
och ja, nydligen så blev det halvlek och självmål, underbart!
men innan fotbollen gick igång så spöade jag matte och fredrik i yatzy, okej kanske inte, kom sist som vanligt.
det är fan stört hur dålig jag är när det kommer till att vinna, äsch, man kan ju inte vara bra på allt.
vi fick även med oss en ben&jerry hem när vi var nere på en sväng förbi lilla butiken.
nej, nu verkar matchen kicka igång igen, nu ska jag sitta med ögonen uppspärrade och hålla tummarna för sverige, eller något liknande.
och nu blev det ännu ett mål för sverige, måste nog ha varit mina tummar!

mumma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0