28.02.2012 - sälen #4

tänkte höra av mig nu med lite bilder och så ifrån dagens gång.
somsagt så åkte jag ju aldrig nå skidor idag, men istället tänkte jag gå ut och gå för att få lite luft.
tror att jag var ute i kanske tre min, hehe så lite fusk blev det.
senare emot kvällen så bar det av till experium, där det först serverades mat på en sportbar.
blev som vanligt hamburgare med pommes, haha tror fan aldrig att jag tar något annat när jag äter ute..
och sist men inte minst så kom bowlingen.
fast ja, jag hade ju redan erkänt att jag inte är ett dugg bra på det, så det fick tre personer vittna idag... och alla andra som var där...
tror nog att de andra vann med mer än 120 poäng ifrån mig, och inte en enda strike fick jag heller, sugit.
nejmen, denna dagen har varit väldigt skön, även fast skidorna inte fanns med på listan.
nu har jag inget mer att skriva förutom att du suger mattias och sluta ryck på ögonbrynen, igen och igen.
nu ska han få en brottningsmatch, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0