26.02.2012 - sälen #2

nu har vi äntligen kommit hem efter en hel dag i backarna.
det har varit en riktigt fin dag faktiskt, med massvis av sol och riktigt skönt väder.
men när det kommer till branta backar, så får jag någon typ av panik, och likosm bara vill sätta mig bums på rumpan.
mattias har i stort sett släpat ner mig ner för några backar idag haha.
jag till och med stod emellan hans ben och åkte ner med hans armar runt om mig, så som föräldrarna gör på sin barn, haha jävla cpbackar :(
nejmen, nu är klockan lite efter sju och nu börjar allt det sköna, så vi hörs senare!
och så dagens bilder

Kommentarer
Postat av: Angelina Belle Bergenwall

sv: åh tack så mycket. så himla fint att höra om folk som har läst min blogg så länge. puss.

2012-02-26 @ 22:46:07
URL: http://radiosong.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jennie, varför har inte du hjälm!?////Mammus

2012-02-27 @ 08:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0