23.02.2012 - vårkänslorna

hur skönt är det inte ute idag alltså, fyfarao säger jag bara!
jag kunde gå ut med min basebolljacka utan att frysa, helt jäla underbart!
hej föresten, kom precis hem ifrån farsta där jag spenderade lite tid med mor min.
blev en sväng upp till farmor också, länge sedan och så vidare.
övrigt då, jo jag ska snart slänga ihop allt som står på min packningslista.
hade tydligen missat en punkt igårkväll när den skrevs, för imorse hade mamma lagt till en ny och egen punkt.
jovisst '' - Gå på toa innan jag går! =)'', tack mamma, vad skulle jag göra utan dig!
så imorgon bär det av hem till älskling, saknar honom faktiskt, även fast det inte var länge sedan alls vi var.
men att det blir så borde jag nog ha lärt mig vid det här lagret.
nej, nu ska jag och mammusen laga våfflor, hörs!

knoppisarna är här = vår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0