23.02.2012 - jädrans bloglovin

nu är klockan strax över tolv så nu välkomnar vi torsdagen, och ett steg närmare att åka iväg.
gud vad jag babblar om det där, blir ju aldrig tyst på en.
nog om det, som vanligt tänkte jag klicka mig in på bloglovin och läsa alla hundra bloggar jag följer.
och överdrev, det är 78 stycken jag följer...
exakt alla är fotobloggar, så jag verkligen längtar efter att få kolla in där lite då och då.
men nej, idag skulle de ha tekniska problem så det gick ju åt helvete med att läsa massa ord.
utöver bloglovin, så följer jag kanske fyra ''vanliga bloggar'', och det är mina vänners.
vet inte varför, men jag tycker bara att fotobloggar är de som är intressanta att följa.
fast det är ju min åsikt, men vill man läsa om kissies liv så får man ju det också..
för övrigt somnade jag så fort jag kom hem efter skolan, att gå dit i en dag tog verkligen kål på mig.
gick till och med hem en timma tidigare, så nu får man väl ligga och stirra upp i taket halva natten.
så skola imorgon tror jag nog inte blir av faktiskt, men, VAD GÖR DET OM TUSEN ÅR HEHEHE.

bjussar på en gammal bild på johanna och mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0