15.02.2012 - alla hjärtans dagen

ja, min alla hjärtans dag blev väldigt mysig som många andras.
åkte till mattias tidigare för att det kom upp något menmen, inget man dör av.
vi åt mat med ljus och så, och sedan så skulle jag följa med till hans rum.
där det fanns en lite överraskning.
vi hade kommit överens om att vi inte skulle göra något osv, så då fick man lite panik.
han gav mig iallafall en liten söt låda som jag skulle öppna.
på första lappen så stod det Det här är för alla 3 månader, och då låg det tre röda hjärtan han hade klippt ut.
och under alla hjärtan fanns det en till lapp där det stod Och det här är för alla dagar, då hade han suttit klippt ut 97 små röda hjärtan, då blev man ju lite paff.
och när jag plockat ut alla dom så fanns det ännu en lapp där det stod Det jag försöker säga är..  lyft...
och nere på lådans botten låg det stenen där det stod jag älskar dig på.
tårarna bara rann ut av lycka, kände mig så otroligt uppskattad.
det är just sånna där saker jag uppskattar, det som inte behöver ha med massa pengar och göra, utan bara en ide och lite material, nej usch.
nu vill jag inte ens prata mer om det för det vara bara så otroligt gulligt.
sen blev det film och varm choklad och lite sådant, sen deckade jag HEHEHEHH.
wellwell, nog om det, hoppas ni hade en bra alla hjärtans dag och inte bara klagade över att vara singlar!

min underbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0