13.02.2012 - sekunden då ett gammalt minne uppkommer

kollade igenom en massa gamla mappar i brist på minne på datan, så måste alltså radera lite.
kom till en mapp i en mapp och sedan en till mapp, där det fanns massa gamla bilder.
det fanns så sjukt mycket som jag glömt bort.
men tänkte dela med mig av en bild jag tog på adjani när vi var på klassresa på gotland.
tror aldrig att jag la ut den på bloggen då faktiskt.
det var för typ ett och ett halvt år sedan, i början av juni, havet var verkligen ISKALLT och jag kan verkligen komma ihåg hur mycket hon led.

bilden var redan sparat i ett väldigt dåligt format så beklagar den dåliga kvalitén!


Kommentarer
Postat av: Adjani

hihiih :) oldie

2012-02-16 @ 22:26:38
URL: http://adjani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0