13.02.2012 - 18:54

min prins drog nydligen ifrån mig och nu är man sådär ensam igen.
honom älskar jag innerligt, allt känns så annorlunda när jag är i närheten av dig.
känner mig lycklig, trygg, tacksam.
ja, för jag är så himla tacksam över att ha dig ska du veta mattias!
äsch, jag tror nog att jag ska klara en natt utan honom.
för jag kommer ju att få se honom efter skolan imorgon igen.
ja, imorgon ska jag ta mig till skolan, har redan fått två samtal idag, så det är nog lika bra.
sen är det ju alla hjärtans dag imorgon också, vet inte vad som väntar.
vet att jag ska hem till honom efter skolan iallafall, resten blir nog perfekt vilket som.
åh, sen längtar jag så otroligt efter sportlovet och sälen med just honom, det kommer bli så himla mysigt, det vet jag redan nu.
har inte åkt skidor på hela denna ''vintern'' så nu är det på tiden tycker jag! 
nej, nu blir det andra bullar, så jag återkommer!

återigen dessa sommarfåglarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0