10.02.2012 - 12:24

hej på er, godmorgon kanske jag också ska säga.
egentligen så skulle jag bara möta matte igår för att få mitt minneskort men sen bad han mig fälja med honom hem och det kunde man ju faktiskt inte motstå.
följde med och kollade på när matte, victor och jacob hade innebandy, att sitta uppe i en ribbstol i en timma var inte kul för rumpan kan jag ju lova!
men det var då kul att kolla på när dom blev så sura hela tiden hah.
menmen, sen drog vi alla ner och åt hamburgare och köpte med oss lite gottigott.
filmen som vi såg på var poppers pingviner, haha åh vad den var underbar, tror vi alla garvade nästan hela tiden!
och sen blev det så att man somnade runt fem kanske, stackars mattias som gick upp till jobbet halv sju!
btw så har vi tre månader imorgon också, tiden går så snabbt!
äsch, nu ska jag hitta på något annat tills mattias slutar, later!
bjuder på någon bild ifrån i somras när man var lite brunare och ville ha ett blad upp i ansiktet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0