05.02.2012 - söndag

hola, vaknade för ett litet tag sedan, blev att slänga i sig en halv (calzone/calsone) och ett fett glas cola.
igår så var jag hemma hos hampus som hade lite kalas.
det var sköna människor där och kvällen blev väldigt lyckad enligt mig.
förutom att gecko, som fyllde 18 vid tolvslaget var så otroligt borta, haha.
innan dom flesta drog hade han stendeckat i sängen så då åkte permanenta pennan fram och råkade slinta sig över hans ansikte till hitlermustasch, macdonaldsögonbryn och slutligen, standardsnoppen.
stackars honom säger jag bara.
kommer ihåg en gång i skolan då några kompisar höll i mig samtidigt som jonte skrev ''sexmissbrukare'' i pannan på mig, det var typ i åttan hah!
det gick inte bort så jag gick med det i ungefär 3 dagar, åh vad hemskt det var!
aja nog om det, nu ska jag fixa klart mig och sedan åka till älsklingen, vi hörs!

hade inga andra bilder at the moment, så han duger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0