02.02.2012 - torsdag

hoppas ni mått bra denna torsdagen, själv har man haft sådan himla ångest hela dagen.
vet inte vad som håller på att hända med mig just nu, jag har ingen livslust.
jag mår bra få stunder men verkligheten kommer ikapp mig dom andra stunderna, ja exakt sådär ligger det till, finns inga bättre förklarade ord.
inte blivit någon skola på två dagar nu för att jag verkligen inte orkar.
det är så skönt att bara komma bort lite ibland och vara med en person man faktiskt älskar!
fast jag saknar min underbara mamma, hon mår nog lika dåligt som jag när de gäller mitt val runt skolan.
fick nyss ett sms av henne där hon frågade om jag inte skulle komma hem, senså suktade hon mig med att säga att hon hade köpt en bh till mig, haha hon är då finast på denna jord!
nejmen, idag så var jag zäta och lucas nere på stan hela förmiddagen, lucas klippte sig, det spelades, in & finn och lite sådant.
och nu var jag nyss nere igen och köpte jätte mycket godis.
var verkligen så himla sugen, blev en 50 lapp fattigare på att sponsra mig själv lite fett, värt.
menmen, snart kommer nog mattias galna knasboll till lillasyster in igen, vi hörs kanske senare!
ja, hon är då knasig men väldigt söt ändå!

Kommentarer
Postat av: julia [fotoblogg]

Hej!:D

förlåt om du inte gillar reklam men..,, jag och en tjej som heter Emelia har en fototävling på våra bloggar tillsammans där man kan vinna en diffusor till orginalblixten på kameran.

Temat för bilden du tävlar med ska vara "kärlek". Tolka det hur du vill, kärlek är olika för alla!



http://juliafotar.blogg.se/2012/february/vinn-en-diffusor-till-orginalblixten-pa-din-s.html#comment



kram:)

2012-02-03 @ 22:16:06
URL: http://juliafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0