01.02.2012 - första februari

jahap, nu månad, sisådär start.
ungefär vid klockan sex imorse vaknade jag och stängde av min mobil i sömnen.
missade mina alarm och missade stället såkallad skolan.
som tur var hade man inte missat så mycket idag tydligen, känns ju lite bättre.
när vi satt och åt frukost idag så blev zäta väldigt seriös och har nu införskaffat 2 pluggdagar i veckan för mig och mattias, hur ska detta gå.
sen så kanske vi ska börja gymma på friskis&svettis snart, mattias tycker att jag har blivit tjock.
okej skoja, nejmen han vill att jag ska börja röra på mig och att vi kan göra det där tillsammans, så får väl se.
kan verkligen inte se mig på ett gym, speciellt inte här borta i södetälje där man bara kommer känna dom två.
menmen, kanske är det skönare så till och med?
dom gick iallafall och gymmade för ett litet tag sen, så jag bara väntar och väntar.
tacka gud för photoshop iallafall!
jaja, vi hörs kanske senare!
snart är det ju alla hjärtans dag också, eller något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0