26 december, 2012

hallå säger jag igen efter ännu ett litet uppehåll, men det tror jag nog de flesta kan räkna ut varför.
den här julen var något annorlunda, det blev nog mer alkohol än väntat också, men det kommer vi till.
jag tror nog att jag börjar med gårdagen, vilket blev utgång på the strip och för min del blev det en otroligt lyckad kväll, även fast nästan allihoppa blev alldeles för fulla.
från halv tio till klockan två var händerna i luften, eller jag kanske inte bokstavligt, men man fick alltså hålla igång i ett bra tag, kanske just därför både jag och mattias vaknade upp utan vetenskap att vi ens hade lagt oss i sängen.
hur om helst så var det ju även julafton, två julaftonar var jag med om i år, och det var ju då med mattias pappas släkt i grästorp och sedan hemma.
jag tror nog att det blev lite för mycket alkhol än vad det har brukat, men jag kände mig nästan tvungen eftersom att jag ställde upp som jultomte hos grannarna, så jag behövde gro mig lite mer självförtroende.
och jag blev ju inte mycket nyktrare där borta heller eftersom att tomtar tydligen ska bli bjudna på vodka, men hur som helst har denna julen varit helt underbar!
och nu har jag några bilder att dela med mig av, inte lika många som jag egentligen borde ha efter alla dessa dagar, men de får duga!
dessa bilder togs kvällen innan julafton, på min egna julpyntade gran och våran fy hemska jultomte som vi har fått av en släktig för flera år sedan!
mormor tog med sin ny inköpta locktång som vi provade på, jag räknade inte riktigt med att det skulle bli sådana otroligt lockiga lockar, och sedan blev det en liten par bild innan det var dags att gå in och fira klart julaftonen, och det är inte ofta mitt leende blir fångat på bild så nu fick det hända!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0