20.12.2012

hallå igen, ser iallafall att ni lever så tänkte dela med mig lite om min levnad nu också de senaste dagarna.
eller det finns inte så mycket att berätta sedan senast men jag lever iallafall!
lite jul mys har uppstått, lika så punka på däck och att bli tvugna att byta mitt i snön utan vantar och sådant, men det antar jag kommer med på köpet när vintern är här!
det är iallafall torsdag idag och imorgon kommer dagen jag längtat efter hela veckan, vi ska nämligen tillbaka till lilla grästorp och fira jul där med mattias pappa, farmor och farfar och så vidare, jag har faktiskt saknat dom!
och så ska det bli så skönt att komma bort lite, bara i ett tag iallafall.
förhoppningsvis hörs vi mer idag, eller kanske imorgon, om inte så kanske någon gång under helgen men det kan jag inte lova, annars så ska vi hem på söndag och då kanske ni hör mer ifrån mig, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0