12.12.2012 - 09:30

godmorgon, vaknade som vanligt vid sex imorse och har varit vaken sedan dess.
medans mattias ligger och sussar så, det är tyvärr han som har tagit över min feber lite, och kanske vi båda  som delade på hallsont.
men men, igår kväll satte vi oss och bakade pepparkakor, men som vanligt brände jag pepparkakorna i ungnen.
det är helt sinnes sjukt hur jag alltid, och då menar jag alltid lyckas bränna ätbara saker, speciellt pepparkakor.
hade samma problem förra året och året innan det, vet faktiskt inte hur jag lyckas ärligt talat.
kanske ger vi det ett nytt försök idag, vem vet, tror iallafall att jag behöver slänga i mig lite te, lite schysst måste man ju vara mot sin hals.

Kommentarer
Postat av: amanda

har du hoppat av skolan?

Svar: nej, jag är på praktik fram tills februari :)
Jennie Hallström

2012-12-12 @ 09:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0