10.12.2012 - 09:31


lite bilder från igår när vi åkte upp till länna och handlade lite, snön föll ner så himla fint.
det är iallafall måndag morgon just nu och både jag och mattias vaknade strax innan sex, kanske beror det på att vi bara skulle vila lite efter maten igår vid sju men somnade för gott med kläderna på.
han skulle åka till jobbet vid sex och när han startat bilen och skulle skrapa runtorna gick bilen i baklås, så den har stått i full gång i kanske två timmar.
som tur var åkte hans mamma enda hit och lämnade extra nyckel så nu är han nog iväg iallafall.
jag är så himla uttråkad, det suger att vara sjuk och speciellt att vara ensam hemma, det är bland det värsta jag vet, och jag är den som absolut inte bara kan ta det lungt, det är nästan omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0