29.08.2012 - Kameran glider över guldgula fält.

återigen tog jag orden ur kents mun för att få dit en passade rubrik till dessa bilder.
vi tog en sväng ut med bilen och hamnade vid ett somsagt, guldgult fält.
mattias visste hur mycket jag ville fota vid ett sådant ställe så lite bilder togs det.
pratade, och med det sagt hade munnen öppen på kanske 80% av alla bilder, men få fick tillstånd att fungera iallafall. 
tröjan köpte jag igår och har inte riktigt invigt den än, så tror nog att jag slänger på mig den till skolan imorgon.
men, nog om det nu så hörs vi senare eller imorgon.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du tröjan?

Svar: h&m :)
Jennie Hallström

2012-08-30 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0