28.08.2012



idag var det inte riktigt min dag, inte alls.
igår somnade jag vid lagom tid, liksom sådär lite tidigare än vad jag normalt brukar.
det hela börjadet med att jag vaknar upp på grund av att min andning inte alls var på min sida, den har torkat ut så mycket att jag knappt kunde andas, och efter att ha druckit upp ett helt glas vatten så somnade jag väl kanske en halvtimma efter.
runt fem lite senare vaknar jag upp gråtandes och inser att det är något som gör så fruktansvärt ont.
mitt öra ville inte häller vara på min sida och bestämde sig för att få öroninflammation.
det gör ju så sjukt ont när hinnan hålller på och klagar sådär, usch!
nej men pencilin och ingen skola idag var det som jag fick ta del av. 
annars så ligger jag hemma och håller tummarna för min pojkvän, som gör något väldigt stort just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0