27.08.2012 - He holds me in his big arms, drunk and I am seeing stars.

hade en kommentar väntandes på mig när jag loggade in idag, och den löd, ''din blogg är bäst''.
jag önskar bara att ni slutade vara så blyga och ska vara anonyma hela tiden, att kommentaren kom ifrån farsta är allt jag vet, men jag vill veta så mycket mer än så.
oavsett så blir jag väldigt tacksam vilket fall som helst, men ibland vill man verkligen veta vilka små liv det är där ute som tar del av ens liv varje dag, för det är ju mer människor än vad jag bokstavligen känner.
men jag antar att det är en del av att ge sig ut på internet genom detta viset, och så får det nog återstå att förbli.
nog om detta, tänkte bara höra av mig lite efter en skoldag från åtta på morgonen till två på dagen.
imorgon är det dock inte så tidigt jag tvingas vakna, utan snarare vid kanske tio eller elva någongång, och det behövs må jag säga.
jag har knappt sovit något alls, har jobbat natt hela helgen och trotts det vaknat tidigt, så nu ska jag försöka ta igen några timmars sömn som jag har gått miste om, puss på er!

Kommentarer
Postat av: berna

JAG läser din blogg hela tiden, haha den äger och är super fiiin :D

Svar: åh vad glad jag blir hihi :D
Jennie Hallström

2012-08-29 @ 11:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0