24.08.2012 - This is where the magic happens.

just nu så ligger jag i mitt rum, ja, det rummet på bilden ovan, hade tråkigt så fotade det här om dagen när det var nystädat för en gångs skull, ni kanske inte borde ta rubriken på fullaste allvar heller, haha.
annars så kom jag precis hem från skolan, fick sluta lite tidigare än fyra, tack och lov för det!
jag har ingen aning om jag ska hitta på något att göra nu eller sova lite middag, eftersom att det väntas jobb från klockan tio till tre inatt, så kanske borde ha sått på mig lite krafter tills dess.
annars så verkar det som att bloggen funkar normalt, kanske såg jag i syne eller något sånt.
nej, så gammal är jag nog inte riktigt, men jag tror att det blir en liten tupplur nu fram tills moder min kommer innanför dörren, så vi hörs senare eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0