11.08.2012 - I'm living in the shadows, I'm in the street.

jahapp, då sitter man här och känner sig mer än bakfull fastän man inte drack en droppe alkohol igår.
jag nästan vinglade hem inatt från stan, och blev tvungen att gå hem från trångsund eftersom att inte nattbussen stannade i skogås på grund av att hela skogås var avspärrat, och med det så skänker jag en tanke till dig och din familj emma.
efter att ha gått så hamnade jag i säng vid halv fem och somnade inte förens långt efter det.
annars så gick väl första arbetsdagen helt okej, lite små fel och sådant, men det får man väl ta första gången.
nej nu ska jag klä på mig lite och sådant och förbereda mig inför ännu en kväll/natt i stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0