24.04.2012 - jag kommer aldrig tillbaka hit igen

det känns som att bloggandet går lite åt helvete nu på senaste, men jag har nästan ingen insperatiopn till att ta bilder just nu, och då blir det ju så att bloggen får lida lite.
men när som helst kommer jag stt hålla i kameran igen som en galning och få alla att hata mig.
men det är den dagens bekymmer, ligger just nu i sängen med en sussande mattias bredvid mig som ger ifrån sig lite stönande då och då, har har nämnligen ett väldigt speciellt sovljud han gör.
han typ skriker/stönar med stängd mun och kan göra det i flera flera sekunder i streck.
det är faktiskt lite småkul för att vara ärlig, menmen, nog om det.
imorse så tog jag mig faktiskt upp och in i duschen, samt börjadfe fixa mig, men jag mådde så otroligt illa som vanligt att jag blev tvungen att lägga mig ner igen, vilket resulterade ingen skola.
det är sjukt hur detta illamående har tagit över mitt liv på senaste må jag säga!
äsch, idag kommer nya avsnittet av 90210 ut också, ett väldigt efterlängtat avsnitt, och jag och mattias kommer nog sitta bänkade i natt och vänta, eftersom att vi följt serien tillsammans.
wellwell, nu finns det inte så mycket att prata om känner jag så, moshmosh!
bjussar på en gammal sommarbild med två fina personer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0