23.04.2012 - mobilbloggning

Klockan är just nu 04:15 och jag måste bara få ut något otroligt jävla hemskt. Det är nämnligen så att vi ligger och kollar på tv, då ett program vid namn caught on camra, och ja, handlar om händelser som fångats på film, och jag är helt jävla stum, typ. Fick se så otroligt sjuka saker, då ingen människa hjälpte! Det var bland annat en tjej som satt i psykakutens väntrum, då hon helt plötsligt bara faller ihop och ligger med ryckningar på golvet, och inte en människa gör något! Det gick till och ned förbi två vakter vi två olika tillfällen, bara stirrade på henne, och sedan gick iväg. Och sedan kommer det en doktor som också ställer sig och stirrar på henne, och bara vänder på nosen och går iväg! Hon låg där i typ trettio minuter innan en sjuksköterska kommer och sparkar henne på benet, då hon inte reagerar och då rycker personalen in, men då var det ju försent, för att hon redan dött. Det var så jävla hemskt att se på det, att det faktiskt händer sådant i världen. Det är så jävla vidrigt, och sen var det en massa andra saker som man fick se som också var helt jävla blow minding, bland annat slagsmål då ingen rycker in samt en man som blev påkörd mitt på ljusa dagen, och inte en människa gick längre fram en någon meter ifrån! Nej, jag är så otroligt äcklad av männskligheten just nu att det inte finns några ord för det! Okej, nu är jag klar med detta konstiga inlägg och säger godnatt, eller godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0